Re: Cyrix i TNT2

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 11:23:22 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tomek_at_elbudowa.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!!
> mam taki mały problem..
>
> Posiadam dość stary sprzęcik a mianowicie Cyrixa 166 PR 200 na jakiejś
> nieokreślonej płycie,
> dokupiłem kartę RIVA TNT2 M64 PCI firmy PixelView..
> I tu zaczynają sie schody...
> PO zainstalowaniu systemu obojetnie jakiego wywala komunikat "problme tkwi
> wyslwietlaniem grafiki... itd"
>
> wszelkie próby instalacji nowych sterowników nie pomogły...
> Czy jest możliwe aby te dwa elementy (procesor i karta) nie chciały ze
soba
> działać????

> [...]

Raczej nie jest to wina procesora. Też mam Cyrixa i miałem na nim różne
karty graficzne PCI. Myślę, że problem raczej tkwi w płycie głównej. Można
spróbować ściągnąć sterowniki do chipsetu (jeżeli nie jest to chipset
Intela). Na przykład, jeżeli jest to chiset VIA, to na stronie producenta
jest sterownik do Bus Mastera oraz oraz viainf, viareg, viairq, które
rozwiązują problemy z przerwaniami i innymi rzeczami.
pozdrawiam
Krzysiek