Re: fucking windows 98

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 09:43:54 MET DST

> Jeżeli tak, to wymień ją na chwilę i zobacz, czy będzie lepiej.
> Pamięci są bardzo często przyczyną różnych problemów z komputerami.

Witam
bzdura. mam na 100% sprawne pamięci i ten sam problem
Przy starcie kompa pojawia sie kompunikat blad msgserv lub cos podobnego.
Pozostaje tylko reset.
uruchamiam w trybie awaryjnym, potem normalny restart i wszystko chodzi.
instalacja Windows-ów przebiega u mnie bez problemow.
Przeinstalowałem Windowsy juz kilka razy i nic. oczywiscie mam cudowna
plytke BE6-II - co za złom.
Dodatkowo SB LVE 1024, V3400TNT, Aver98, 3 com ISA, 566_at_800.

J.Czajka