Re: Asus P3v4x (VIA Apollo) czy P3bf (Intel BX)?

Autor: Grzegorz Kowalewski (grzesiek_at_novum.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 09:31:07 MET DST

"Henry(k)" napisał(a):

> BobciO napisał(a) w wiadomości: <3936593a_at_news.vogel.pl>...
> AGP
> >

> Asusem P3V4X bawiłem się dwa dni z kumplem, nauczyłem się przy tym
> dobrze władać łaciną. (sypało się wszystko, Winda, DirectX, UDMA66, TNT-2...
> nawet po aktualizacji sterów ze strony Asusa).
> Trzeciego dnia wymienił ją na na ABIT BE6-2 i wreszcie gadamy normalnie.
>
> Pozdrowionka
> Henry(k)

NIGDY WIECEJ VIA!!!!!!!!

Testowalem juz chyba kilkanascie plyt z chipsetami VIA i nigdy nie obylo sie bez
problemow (byly to plyty pod P1 PII Celeron i roznych producentow) W plytach pod
P1 byly problemy z pamieciami DIMM (np. DIMM64 a plyta mowi ze 16, nie
startowala plyta itp.). Przy CELERONIE plyta z VIA Apollo Pro 133, UDMA 66
mialem problemy z karta muzyczna (trzaski w jednym kanale) a DVD dialalo tak ze
nie dalo sie odladac (brak plynnosci ruchow), nie pomagalo zaistalowanie
najnowszych sterownikow i SERWIS PACK do VIA (SP v. 4.20). Po wymianie plyty na
plyte z chipsetem INTEL BX wszystko jest OK (pozostala konfiguracja sprzetowa
pozostala bez zmian) a jakosc DVD jest jak przy dekoderze sprzetowym (wspaniala
0 przeskowow)

Mialem kilka plyt z chipsetami INTEL i z zadna nie mialem najmniejszych
problemow a z VIA do kazdej plyty malem jakies zastrzezenia.

A wiec jeszcze raz NIGDY WIECEJ VIA!!! (Nie daj sie skusic na minimalnie nizsza
cene bo stracisz nerwy i pieniadze)