Re: ET6000 Problem!

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns7.widzew.net)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 21:44:21 MET DST

> Mam w starym komputerze karte grafiki oparta na kosci Tseng Labs ET6000
2MB
> RAM.

Jeszcze trzy lata temu to byl szczyt marzen :-)

> Zmienialem tam pare razy sterowniki karty. Oryginalne np. nie chcialy
> chodzic w Wordzie (z Ofiice 97).
> Jest tam plyta Lucky Star z P133 i 32 RAM. Raz na kilka lub kilkanascie
dni
> uzytkowania komputera niezaleznie od systemu (byl WINDOWS 3.11, 95 i 98)
na
> monitorze robi sie sieczka obrazowa.

Otoz niedawno skladalem komus komputerek z ET6000 2.25 MB (P200MMX, VXpro) i
mialem to samo przy sterownikach standardowych z win98se. Moze nie bylo to
az takie dokuczliwe, ale lubily pozostawac sobie na pulpicie smugi po
okienkach. Pomoglo zainstalowanie sterownika -win95- producenta (TSENG) z
1997, znalazlem na ktoryms starym CHIP'ie. Zobaczymy jak dalej bedzie,
poniewaz sprzet skladalem kilka dni temu i jeszcze nie wiem dokladnie jak
chodzi. Karta chodzi razem z voodoo1, podobno to byl kiedys najlepszy "duet"
:-)

<reszta ciach>

--
SebaStol