Re: problem ze zwisami TNT2 V 32 MB

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 18:55:19 MET DST

Kaczorr wrote:

> IMHO to jest slabe wyjscie... Nie po to kupowal karte pracujaca nawet w
> AGP4x, zeby ja teraz zapodac w AGP1 ;-)

Ale jezeli ma mu sie krzaczyc to lepiej, zeby jednak bylo to AGP1x niz
2x. Poza tym w czestotliwosciach, w jakich ma sens uzywanie Vanty,
roznicy pomiedzy AGP1x a 2x i tak nie ma praktycznie zadnej.

> Na 2.x bedzie mial lepsze osiagi na TNT2 niz na 5.x Takze chyba nie
> warto.

Ale stery 5.x maja kilka ustawien zwiekszajacych stabilnosc na systemach
SS7 i to wlaczanych automagicznie, stery 2.x albo tego w ogole nie
obslugiwaly, albo trzeba bylo zamieszac w rejestrze.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl