Re: Pomocy

Autor: MiSio (teddyb_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 18:22:35 MET DST

Definicje zasadniczo sluszne, sorry za brak precyzji... maskarada IP
wystarczy, ale pod Win9x musisz uzyc jakiegos WinGate czy innego NetProxy,
czyli krzyzowki maskarady z cache'm, czasem z elementami firewalla. Pech
chce, ze slangowo jest to wlasnie "proxy"... Przy czym doglebnie zgadzam
sie z ponizszymi definicjami.

MiSi/o

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8h5v89$5u7$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...