UPS "APC Network Powercell" - jaki do niego dobrać

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 15:56:32 MET DST

"Zdobyłem" z demobilu UPSa 600VA firmy APC. Ma on z tyłu serial port -
domyślam się, że jest on w stanie komunikować się z pecetem w jakiś
sposób. Niestety próby instalacji programu PowerChute dodawanego do
nowszych egzemlarzy UPS'ów nie powiodła się. Mimo użycia pożyczonego
kabelka firmowego APC mój UPS nie jest rozpoznawany przez program
PowerChute. Możliwe, że to wina kabelka, bo kabelek i program jest z
paczki od nowego UPS'a a ten Powercell jest już dosyć leciwy. Możliwe,
że złącze szeregowe jest po prostu w nim upalone: nie mam do niego
żadnego manuala, żadnych accesoriów typu kabelek a i na witrynie
http://www.apcc.com nie znalazłem nawet wzmianki o nim... Jeśli ktoś ma
takiego UPSa podłączonego do peceta i używa jakiegoś programu pod
Windows NT lub Linuxem do komunikacji z nim to proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Pszemol