Re: problem z photoshopem 4.0 pl

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 15:19:35 MET DST

"Sławek" <tv5_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Mam problem z photoshopem 4.0 pl. zmieniłem ostatnio komputer tj.:
> pł. gł. Abit BP6 + 2X466 Celeron
                     ^^^^^^^^^^^^^

> Podczas obróbki zeskanowanych obrazów połowa poleceń nie działała wieszając
> lub restartując komputer. Mapy zostały sekanowane w greyscale 200dpi.
[rachu-ciachu]

Rozumiem, ze masz 2 procesory. Photoshop ma mozliwosc korzystkania z mocy 2
procesorow. Trudno jest ocenic dlaczego sie tak dzieje. Ewidentnie jest to
wina programu, jedyna rada jaka mi sie nasuwa, to go przeinstalowac, albo
zmienic na P5.0.

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku