Odp: Word

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 14:06:36 MET DST

> Wszystko pieknie ladnie, ale jesli nazwisko wystepuje w tekscie 10 razy ?
> A ja chce miec rezultat:
> Kowalski - str. 12,15,18,20 idt.
> Nowak - str. 5, 23, 24 idt
> itd.
>
> Co z tym zrobic.
Dobra teraz juz wiem o co Ci chodzi - sprawdzalem na Wordzie 2000 chodzi .
Trzeba zrobic tak : Zaznaczyc np. Kowalski , wstaw indeks spis ,
bibliografia , oznacz cytat - domyslnie wyskoczy Kowalski - oznacz wszystkie
( pojawia sie : { Kowalski} nie widoczny na wydruku) , a potem juz tylko
znowu wstaw , indeksy i spis, bibliografia , ok . I po robocie . U mnie
dziala na dowolnym tekscie . Pewnych rzeczy mozesz doczytac w helpie .