Skupowanie HDD

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 10:38:44 MET DST

Ostatnio zauwazylem sporo firm skupujacych uszkodzone twarde dyski o
pojemnosci powyzej 1GB.
Kiedy na gieldzie spytalem jednego sprzedawce (z firmy) zaproponowal mi
kupno uszkodzonego twardziela 1,7 G za 100 zl, ale nie chcial mi powiedziec,
po co mu ten zlom (wkurzylem sie i sprzedalem komu innemu za mniejsza cene).
Inny facet tez robil tajemnicze miny i powiedzial mi, ze wie ale nie moze
zdradzic po co firmy to skupuja. Nowe twarde dyski o podobnej pojemnosci
kosztuja okolo 200 zl (2.1GB =196+Vat). Zachodze w glowe po co oni to
skupuja zwlaszcza, ze to zlom z duzym ryzykiem, ze nienaprawialny (np. z 3
wyjdzie1) .

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl