Re: Myszki

Autor: Smiechu (mwiszn_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 10:38:02 MET DST

On Wed, 31 May 2000, Thanatos wrote:

> W jaka myszke lepiej zainwestowac: A4Tech WWW25 czy Logitech Pilot
> Mouse (zoom/scrolling) w wersji OEM?
> Mile widziany jakis komentarz...
>
> <<Thanatos>>
> mailto:thanatos_at_poczta.fm

        ja mam logitecha pilot + i jestem bardzo zadowolony -
fojne kolko, mile lezy w reku, przyjemnie sie klika. co do a4 to
kiedys mialem okazje uzywac chyba a4 www 4d+ i nie podoba mi sie
- klawisze maja dziwnie krotki skok, kolka kreca sie bez oporu -
nie polecam. logitech oem jest niedrogi i bardzo dobry.

                        pozdrawiam
                                Smiechu