Re: Jaka plyta na serwer BE6 II czy Asus P3B-F

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 09:43:39 MET DST

> Napalilem sie na 133 MHz, ale z tego co widze to chip 810e - slaby, a niby
> dobry
> 820 jest teraz wycofywany bo jakies bledy znaleziono.. mam wiec dylemat bo
> wracamy do BX'ow.
> A serwer chcem kupic taki zeby na pare lat wystarczyl.

Jak to ma byc server to jestes w szczesliwym polozeniu. Kupujesz
plyte na bx, procesor na FSB 133 (PIII) i calosc podkrecasz na 150MHz.
Grafike musisz kupic na pci. Agp jest w tej konfiguracji zbyt
podkrecone. Pamieci 133Mhz. Jeli plyta bedzie miala kontroler
dyskow 66MHz to tu moze byc klopot - ten elementu nie wiem jak
zachowa sie przy podkreceniu.
PCI bedzie tak samo przetaktowane jak przy FSB 75MHz a z tym
radzi sobie bardzo dobrze.
W tomshardware uzywali plyt abita do testow 150MHz. Nie sadze aby
to byly jedyne ktore chodza na 150MHz tym bardziej ze zadziwia mnie
jak duzo problrmow jest z plytami abita - patrz ile pojawia sie
kolejnych biosow latajacych jakies bledy.

T.