Odp: Jakie plyty CD-R?

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 00:34:23 MET DST

| Otworzylem sobie kilka cennikow firm sprzedajacych CD-R. I troche
| zglupialem, bo za duzy wybor. Jakie plyty sa dobre, a jakie to chlam?

Uważaj na płyty Positiv, Proview - mam wiele sygnałów o kłopotach z nimi.
Dobre - naprawdę bezproblemowe - są Verbatim, TDK, Fuji.
Z tańszych - Multidisc ew. Platinum (nie wszystkie nagrywarki lubią)
Blade nośniki są lepsze do nagrań audio, do danych - chyba lepiej użyć
oliwkowych lub zielonych.
BTW. Płyty Positiv są produkowane przez Verbatima, a co 2 nie daje się
nagrać.
Pozdrawiam
Jacek Filarski