Seagate 3.1 GB

Autor: Chwastor (chwastor_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 23:23:34 MET DST

Przy testowaniu scandiskiem w/w dysku wyskakuje mi często taki błąd:

Obszar rozruchowy dysku zawiera ważne informacje, które są uszkodzone lub
nieprawidłowe. To może spowodować, że system Windows może błędnie wskazywać
wolne miejsce na dysku. Program ScanDisk naprawi obszar rozruchowy przez
zapisanie poprawnych wartości w tym obszarze.

Rzeczywiscie - przed usunieciem bledu dysk wydaje sie miec wiecej
(bezpodstawnie) wolnego miejsca. Po usunieciu bledu wsio wraca do normy - a
wiec dysk "kurczy sie" - o kilkaset megujow
Chcialbym wiedziec czy to moze byc grozne ? I czy mozna temu zaradzic ?

OS - WIN 98

Ops - poprawka - mam jeszcze jeden dysk i dzieje sie na nim to samo
Wszedzie FAT 32

Pozdrowienia

--
Chwastor