problem z photoshopem 4.0 pl

Autor: Sławek (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 23:09:16 MET DST

Cześć !!!

Mam problem z photoshopem 4.0 pl. zmieniłem ostatnio komputer tj.:

pł. gł. Abit BP6 + 2X466 Celeron
128 MB RAM
Riva TNT 2 Ultra Pro
Quantum UDMA/66 14 GB

Podczas obróbki zeskanowanych obrazów połowa poleceń nie działała wieszając
lub restartując komputer. Mapy zostały sekanowane w greyscale 200dpi.
Komputer pracuje w rozdzielczości 1024X768 w 16M kolorów.
Kiedy używam różdzki, lub polecenia zaznacz podobne to wtedy się dzieją
powyższe rzeczy. Jeżeli ktoś miał podobne problemy lub może domniemać co
mogło się stać bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie.Komputer nie ma
konfliktów sprzętowych (tych widocznych), system pracuje stabilnie i nie
wiesza komputera do czasu obróbki w photoshopie.

tv5_at_poczta.onet.pl