Re: Nagrywarka Teac CDW54E

Autor: bob (arthurp_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 22:22:18 MET DST

hi
mam teaca od miesiaca skopiowałem ze 30 płyt audio (różne nośniki) i nie ma
z nimi problemów na zadnym cd,
czy to od małej czy dużej wieży czy na napędach komputerowych
do przegrywania polecam soft feurio, chociaż do nagrywarki dołączony jest
nero, ale mam prblemy przy przgrywaniu za jego pomocą gier
ogólnie za 800 zł 9w vobisie) jest to chyba niezła smażarka