Re: Jaka plyta na serwer BE6 II czy Asus P3B-F

Autor: Michal Kaczorowski (mikacz_at_interweb.com.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 21:59:01 MET DST

>Zaraz, zaraz. Jak chcesz uzyskac szyne 133 MHz na plycie z chipsetem BX
>bez_podkrecania? Obie plyty sa niezle ale dla obu nominalne FSB dla PIII to
>100 MHz.

Rzeczywiscie mozesz miec racje. (na NEWS'ach czytam tylko ze wszystkim chodz
na 133 MHz - ale chyba dlatego ze "podkrecaja").
Napalilem sie na 133 MHz, ale z tego co widze to chip 810e - slaby, a niby
dobry
820 jest teraz wycofywany bo jakies bledy znaleziono.. mam wiec dylemat bo
wracamy do BX'ow.

A serwer chcem kupic taki zeby na pare lat wystarczyl.

P.S. Jezeli masz jakies inne propozycje to bede wdzieczny.

Michal K.