W98 i duzy dysk IDE

Autor: Dominik (domik100_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 21:26:54 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8h1ai1$9pt$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> "Dominik" <domik100_at_free.polbox.pl> wrote in message
> >
> ftp.jedynka.com.pl
>
> Roger

tam jest patch ale tylko do wersji US (ja mam PL) po zainstalowaniu nie ma
zadnego efektu.
teraz po raz drugi utracilem wszystkie dane (nikomu tego nie zycze - 32GB
szlag trafil)

za pierwszym razem to byla jedna duza partycja 60GB - po przekroczeniu 32GB
wyskoczyl "blad zapisu" i MBR zostal zamazany (prawdopodobnie danymi pliku
kopiowanego - mozliwe ze sie licznik "przekrecil" i windows zamiast zapisac
dane na xxxx1 sektorze, zapisal je na sektorze 1 w zwyz, w ten sposob
niszczac MBR)

za drugim razem utworzylem 2 rowne partycje po 30GB kazda. pierwsza
zapelnilem bez problemy, jak doszlo do ok 2GB na drugiej (czyli sumujac znow
mamy 32GB) wystapil podobny blad i partycje pierwsza szlag trafil, natomiast
druga zostala nietknieta. zapisujac dalej dane ilosc wolnego miejsca na
partycji sie nie zmniejszala.

kopiujac pliki pod dosem opisany blad nie wystepowal co oznacza ze wina lezy
po stronie win98

somebody heeelp meee!
moze win98 SP1 ma juz ten blad usuniety? jesli tak to skad sciagnac sam SP1
do w98.

Domino