Re: Gdzie znalezc bios do takiego gowna???

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 17:15:17 MET DST

"Louis" <cyphrevil_at_yahoo.com> wrote in message
> Witam.
>
> No wlasnie, JWT. Przegrzebalem juz tyle miejsc ze mi bokiem wylazi.
> Wiec prosze o pomoc. Oto dane o mojej plycie, do ktorej potrzebuje
> bios:
>
> Symbol na plycie: SY-5BT, producentem jest (prawie napewno)
> MTechnologies, bios award'a.
>
> Jak byscie cos wiedzieli to podeslijcie jakis adresik do zassania tego
> scierwa.

producentem moze byc MTechnologies, wtedy bios znajdziesz tu:
http://www.mtiusa.com/ftp-bios1.htm ale uwaga na date: update 1998.
ale moze nim byc takze SOYO... maja taki model... bios znajdziesz latwo...
generalnie jako wyszukiwrke polecam www.google.com , po wpisaniu symbolu
plyty od razu wyswietlil mi odpowiednie linki
KS