Re: Burdel sie robi na liscie...

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 16:33:58 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Witold Masznigut vel Vitto i mówi:
(no dobra mówił coś innego, ale ten wątek się do tego nadaje, a nie
 mam do czego zrobić follow-up)

Wysłałeś dziś sporo postów, które IMO kwalifikują się do kategorii spamu.
Popieram całą akcję, mnie też wkurzają niewycięte cytaty, ale zwiększona
liczba postów z wytłuszczonym *plonk warning* jest po prostu irytująca.
Mam dla Ciebie propozycję - pisz tym ludziom na priva lub zmieniaj temat
dodając jakiś stały element, żeby szło to jakoś odfiltrować (np. [antispam]
czy coś). W przeciwnym wypadku będę musiał filtrować wszystkie Twoje posty.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.