Co trzeba aby podłączyć komputer z TV ?

Autor: Spider (spider_at_interia.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 16:07:10 MET DST

    Jaką kartę graficzną lub telewizyjną trzeba za przystępną cenę trzeba
mieć aby podłączyć komputer AMD 400 MHZ z TV (czy dodatkowo trzeba też coś
kupić : program, okablowanie itp.). Ile to mniej więcej kosztuje ? Czy
możliwe jest podłączenie do takiej karty telewizora lub monitora lub też
obydwu na raz .
    Z kart graficznych wiem, że dobre parametry do gier komputerowych ma
Riva 128 ZX AGP (dla mnie wystarczające : RAMDAC i nie wiele kosztuje) za
160 zł, ale chyba ona nie obsługuje TV. Sam obecnie posiadam kartę graficzną
4 MB PCI firmy Tseng, ale ona chyba nie ma takich możliwości.
    Czy jest możliwość też oglądania telewizji przez komputer konkretnie
Canal + zakodowanego (mam namiar na taki program hakerski).

Z góry dziekuję za wskazówki.

Spider
spider_at_interia.pl