Odp: PROŚBA!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 15:45:28 MET DST

> Musze napisac na 5 czerwca 2000r. referat z informatyki na temat: JAKI
MOZNA
> MIEC NAJSZYBSZY SPRZET(glownie chodzi o procesor) NA PLYCIE AT? Prosze Was
> czy moglibyście dać mi taki gotowy referat lub podac strony (polskie) na
> ktorych znajduja sie takie informacje. BYLBYM BARDZO WDZIECZNY. ZGORY
> DZIEKUJE SZUMY.

Ja tak off-topic to powiem tyle, że tak dupniętego referatu to dawno nie
widziałem :-[
Wystarczy wziąść jakiś cennik sprzętu i wybrać najszybszy z możliwych
procesorów
czyli powiedzmy PIII850 i już :-) A płyta w AT na pewno by się pod to
znalazło.

ps. Dlaczego akurat pod AT a nie ATX ??? Aby było trudniej ? :-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\