Multisesion na WinOnCd @ Yamaha 8424E

Autor: Jarek K. (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 14:24:21 MET DST

Witam.

Mam problem z nagrywaniem RW w trybie multisesion.
Potrzebuję zgrywać po kawałku dane na RW (np przez kilka
dni ) i dopiero wówczas zamknąć sesję. Mam oprogramowanie
i nagrywarkę jak w temacie. Jak to można zrobić ?
Proszę, jeśli to możliwe o dokładny przepis gdyż mam mało
doświadczenia w tej materii.
Dotychczas korzystałem z wbudowanego do oprogramowania
"Assystenta" ale to dawało efekt tylko w przypadku jednej
kompletnej sesji.

Z góry dzięki za rady.
Jarek K