Canon BJC-4300 - spozniony refleks !!!

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 13:28:14 MET DST

Witam szanownych grupowiczow !

Od jakiegos czasu mam problem z wymieniona w temacie drukarka.
Po wyslaniu dokumentu do druku strasznie wolno, mozna powiedziec,
"kontaktuje".
Uplywaja 2-3 minuty do momentu az zacznie w koncu drukowac ;-(
Na poczatku po instalacji driverow bylo wszystko OK.
Nic w miedzyczasie nie zmienialem w ustawieniach etc. etc.

Co moze byc przyczyna ? Strasznie mnie to denerwuje.....

Pozdrawiam.

Tom
tomek_sz_at_interia.pl
ICQ UIN #36360311