Re: Temperatura procka

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 12:47:10 MET DST

Uzytkownik "Robert Biarda" <Robert.Biarda_at_AmplicoLife.pl> napisal w
wiadomosci news:3934EA0A.E7F550EA_at_AmplicoLife.pl...
> mam pIII 600 temperatura wskazywana w Biosie zaraz po strarcie wynosi 84
stopnie

> po 30 minutach komp się wiesza
> :(
> Dzieje się tak po wymianie karty z Creativa GForce na karte Creativa
GForce PRO
> wczeoniej problemów nie było - może ktoo się z tym spotkał ?

Moze problem z zasilaczem? GeForce-y sa ponoc pod tym wzgledem wymagajace.
Slyszalem, ze czesto mocno grzalo sie przy nich zasilanie plyt glównych, ale
nie wiem, czy to o to chodzi. Moze przydaloby sie sciagnac nowsze
sterowniki. Nie jest tez napisane, jaki jest chipset plyty. Jezeli jest to
VIA Apollo Pro (lub Apollo Pro 133, 133A), to dobrze byloby zainstalowac do
niego najnowsze sterowniki (jezeli nie sa zainstalowane).
Pozdrawiam
Krzysiek