Re: Partition Magic

Autor: trsr (lysiak_at_it.pw.edu.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:11:55 MET DST

> Robilem partycjonowanie dysku programikiem
> partition magic 5.0 i podczas tego zawiesil mi sie windows :(( i oczywiscie
Nie napisales, co robiles na tej partycji - czy przypadkiem zmieniales jej
rozmiar ????? lub ja przesuwales???

Jesli tak, i jesli zawisl podczas powiekszania partycji, mozesz sprobowac
"na zywca" zmienic typ partycji (na 0dh bodajze) w tablicy partycji. Jesli
to nie pomoze, trudno bedzie cokolwiek odzyskac...