Re: Abit BE6-II vs. Asus P3B-F

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 09:52:35 MET DST

> kontroler w be6 jest doœć wrażliwy na podkręcanie radze uważać
>
> Harpoon

Witam
Co to zaczy wrazliwy kontroler?
Mialem bE6 a teraz mam BE6-II. Z ta pierwsza nie mialem zadnych problemow. Z
druga owszem ale winny byl zasilacz.
komputer raz startowal, raz nie. W koncu padl mi bios i oddalem plyte do
serwisu. magik powiedzial, ze padl bios i zaprogramowal mi nowy tzn.
najnowszy ze strony ABITa. Jakie bylo moje zdziwenie kiedy zobaczylem ten
najnowszy bios. Byla to wersja NZ. Osoby znajace bE6-II wiedza, ze jest to
stara wersja a najnowsza ma oznaczenie RV. Tacy oto sa fachmani w serwisach.
Cale zdarzenie mialo miejsce wczoraj tzn.30.05.2000.
Wczoraj wymienilem zasilacz i komp chodzi na cacy - C566_at_833. Testowalem
overclocking zarowno na DMA33 jak i na 66. Nie widze roznicy.
Takze potwierdzam fakt, ze BE6-II potrzebuje dobrego zasilacza. BE6-II jest
mniej wrazliwa na jakosc RAM-u.
Mam w kompie tuner TV, sieciowke, Muzyczna i grafike. Nie moge ustawic
poprawnej konfiguracji - wszystko sie ze wszsytkim gryzie.

J.Czajka