Re: Jaki TUSZ do napelienia glowicy - HP 930C ?

Autor: Miroslaw Cichocki (mirekc1_at_polbox.com)
Data: Wed 31 May 2000 - 11:03:51 MET DST

In article <8h0r87$b8h$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>,
   "Pietrzak" <pietrzak_at_catv.retsat1.com.pl> wrote:
>No wlasnie! Skoczyl sie juz prawie czrny tusz. Na stronie INK-POL jest do
>kupienia tusz do nabicia glowicy. Czy kots ma doswidczenia, czy moze
>polecacie inny tusz.
>
>Cena to 30 zl za 50 ml (bez wzgledu na kolor, czyli zeby nabic cala drukarke
>potrzeba kupic 4 x 50 ml CMYK - 4x30zl=120 zl)
>
>Co Wy na to?

Ja używałem tuszy kolorowych INK-POL do napełniania głowicy LEXMARK-a. Są w
porządku, kolory trochę bardziej nasycone w stosunku do oryginalnych i nieco
przesunięte w kierunku czerwieni. Kwestia gustu, ale mnie się podoba,
zwłaszcza że składana szarość wychodzi "cieplejsza", bez odcienia
zielonkawego.
Co do czerni, to próbowałem atramentów do wiecznych piór Pelikana i Parkera.
Oba dają się używać (Pelikan daje trochę ładniejszy odcień), a cena
bezkonkurencyjna.

Pozdrawiam

Miroslaw Cichocki
mirekc1_at_polbox.com