Odp: Partition Magic

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 09:57:27 MET DST

Robiles partycjonowanie dysku pod windows ?????????????
Za glupote trzeba placic... :(

Zalezy na jakim etapie sie zwiesil. Kilka razy udalo mi sie w ten sposob:
1. jezeli dysk ma jedna partycje w calosci to:
2. kasujemy i zakladamy fdiskiem taka partycje jaka byla - automat
3. norton disk doctor proboje odszukac partycje i znajduje !!!
Jezeli byly dwie to tez mozna probowac ale trzeba podac takie same parametry
jak byly :))
Ciezka sprawa.
Użytkownik Janusz <janusz_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Js3Z4.52715$zA1.1224445_at_news.tpnet.pl...