Re: swap - win2k

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Wed 31 May 2000 - 09:37:26 MET DST

"Roger" <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

> Teoretycznie tak, bo plik nie bedzie sfragmentowany.
> Natomiast najlepiej jest rozdzielic go na kilku dyskach fizycznych.
> Za to nie ma sensu rozdzielanie na kilku partycjach tego samego dysku.

IMHO dzielenie swapa na kilka dyskow
niezawsze musi przyspiszac prace.
Chyba lepiej w W2k polaczyc te kilka dyskow w RAID 0
- wtedy rozlozenie pracy na poszczegolne HDD bedzie bardziej
rownomierne - i zwiekszy wydajnosc: przy okazji masz wtedy
rowniez miejsce na swap dla np. Photoshopa itp.

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku