Re: problem ze zwisami TNT2 V 32 MB

Autor: Artur (zupi_at_polbox.com)
Data: Wed 31 May 2000 - 09:04:11 MET DST

Użytkownik "Kaja" <barba_at_wa.home.pl> napisał w wiadomości

> O matko! Ciągle się Wam coś grzeje, ciągle jakies problemy nawet z
> jakimis wiatraczkami.
> Mam pentium 120 kupione 4 lata temu w Optimusie i do tej pory nie
> miałam żadnych problemów
> z jakimś grzaniem, chociaż komputer i monitor nieraz są włączone i
> całą noc.Komputer cały czas zimny a monitor lekko ciepły po 5-ciu
> godzinach pracy.
>
> Pozdrawiam
> ------------
> Kaja

Nie są to może MARKOWE komputery w/w marki, ale złożone przez siebie i
czasem się dzieje coś takiego i innego.

1. Czy nie jest taktowany (ewentualne chłodzenie w środku komutera -
dodatkowy wiatrak)
2. Nowe sterowniki do płyty i karty.
3. Ustawienie Bios`a
4. Czy masz wentylator na karcie (ewentualnie wymienić na większy)

Kumplowi po włożeniu VOODOO 2 pomogło założenie wiatraka ze starego
procesora na obudowę

Artur>