Re: 486 i problem :(

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 07:48:09 MET DST

Dnia Mon, 29 May 2000 23:04:42 GMT , Kaja <barba_at_wa.home.pl> po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
> [...]

patrząc tylko po tym co napisałeś i zakładając że szelki od dysków są
poprawnie podłączone oraz karta kontrolera fdd/hdd poprawnie wciśnięta
to najprawdopodobniej (imo) siadła Ci w/w karta I/O - rozwiązaniem
tanim będzie poszukanie gdzieś na szrotach elektronicznych takiego
kontrolera i sprawdzenie jeszcze raz .

>Może zapomnialeś wyjąć przed startem jakiejś dyskietki ze stacji dysków?
>Wyjmij ta dyskietke i nacisnij enter

Z całym szacunkiem Kaj'u czytaj na co odpowiadasz , Zombi nie dostał
komunikatu *non system disk .........* tylko
*Disk Boot Failure Insert System disk and press enter." a jest to
subtelna różnica .

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl