Odp: CO sadzicie p3v-4x asusie?

Autor: Dr Jekyll (elsinore_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 00:47:25 MET DST

Użytkownik Thomas - Polbox <thomas_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8h03gj$k3o$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> JWT + P3-600EB (ten na 133) oraz HDD z UDMA66 (ibm, barracuda), grafika
> (PixelView Riva TNT2 Ultra lub WinFast 3D S320 II Ultra >
> Najb obchodzi mnie plytka - ona jest na Via133A. Czy sa z nia problemy
(tak
> czeste z abitem i z udma66? Upgrade? Jak dziala z gp4?

Od marca rozkoszuję się asusem p3v4x, którego mam po wielu próbach z różnym
badziewiem i zanim go kupiłem przegrzebałem wszystko co się da na temat
mobo. Żadnych problemów, stabilny jak płyta kontynentalna, na pewno nie
rewelacja pod względem wydajności, ale trudno mu zarzucić, że jest wolny (w
testach sporo nowych mobo jest szybszych). Mam go z TNT2 Ultrą Creativa,
chodzi jak trzeba, nie rewelacja, no ale GeFo to oczywiście nie jest. Nie
mam natomiast pewności co do tego, czy pójdzie ta płyta z GeFo właśnie, bo
pewnie kiedyś o tym pomyślisz, jeśli chcesz mieć naprawdę dobry sprzęt. Nie
ma jej na liście płyt pozytywnie przetestowanych z GeForcem (jest taka
strona, dość długa, ale adres zginął mi ze zniknięciem listy benchmark 3d,
jeśli ktoś zna to niech ci podrzuci), z tym chipsetem w ogóle była tylko
jedna mobo jako dostępna dla GeForca. Z kolei nie ma jej też wśród tych
definitywnie skreślonych, więc pewności nie mam. Jestem fanem tej płyty, ale
niechętnie przyznaję, że BX to pewniak jeśli chodzi o zgranie z kartami, no
i wydajność ma chyba wciąż najlepszą. Chipset Via 133A jest ciągle jeszcze
mało popularny i stąd mogą być kłopoty, no ale zależy co tam chcesz wsadzać.
Odpuść sobie PixelView, to kusi tylko ceną, wydajność bez porównania niższa
niż Ultry Asusa czy Creativa, WinFast trochę lepszy, choć też przy
czterocyfrowych rozdzielczościach spada poniżej 25 fps (nie ja sprawdzałem,
więc się od razu zastrzegam). Sorki za rozwlekłość. Pa.

Dr Jekyll