Re: Żeby twardziel udawał CD - skąd taki progamik?

Autor: HUBI (xhubi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 08:15:36 MET DST

Są dwa fajne progamiki VirtualCDROM i VirtualDrive. Zasada działania obudwu
jest prosta... tworzą w systemie dodatkowy napęd CD-ROM, a każdą płytę którą
chcesz nagrywają na HaDeka (niestety bez ścieżek audio) są świetne:) jest
już nowy VirtualDrive 2000, podobno nagrywa również scieżki audio...
Jest też dodatek do obu progów : VcdronX pozwala na tworzrnie wirtualnych
dysków nawet z poszczególnych katalogów lub plików z HD (tworzy ale nie
odtwarza )
co do lokalizacji to sorki, ale wszystki te programy mam od qmpli...

--
-=|HUBI|=-