Re: windows millenium :))

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Tue 30 May 2000 - 21:24:00 MET DST

In article <3933883F.3C0E39DD_at_iopan.gda.pl>, Jacek Piskozub
<piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
> Moze, tylko czemu ten komputer nie wieszal sie tygodnami dzialajac jako
> serwer poczty, ftp, WWW itp. a zwykle nie przezywal polgodzinnej sesji
> graficznej?
No coz.. ja mam win98 tylko po to by sobie czasem pograc w gry ktorych nie ma
pod linuxem.. ten sam sprzet ktory potrafi przez kilka dni biegac pod x-w
(xf4.0 + drivery nvidii + gnome 1.2 + enlightenment 0.16.4) bez najmniejszych
problemow.. Wiec jak to jest, ze na tym samym sprzecie winda wiesza sie o wiele
czesciej.. np wiele gier potrafi udupic winde np podczas zmieniania trybu
graficznego, czy przelaczania pomiedzy roznymi programami.. no coz, windows
nigdy nie bedzie dobre dopoki padajacy program bedzie potrafil udupic system na
dobre..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming