Re: Odp: Plyta BXcel ?

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 20:58:54 MET DST

>To szajs - bez urazy. Kiedyś o tym pisałem. Dostęp do pamięci na płytach
>PC-CHIPS opartych na ALi jest o połowę wolniejszy od płyt z iBX. To
>urządzenie to karta dźwiękowa. Powinny być stery na CD-ku dołączonym do
>płyty.

E tam. U mnie 0 problemow. Transfer dysku 15MB/s - Samsung. To, ze nie
mam UDMA66 to tylko zaleta. Duza stabilnosc. I najwazniejsze (dla mnie),
ze b. dobrze wspolpracuje z linuxem. Po kilku tygodniach zawiesil mi sie 0
razy. Trzeba tylko koniecznie spatchowac jadra na ALi.
Moze ktos poda jakies konkretne zrodla na ktorych mowi, ze ali to g..?