Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:15:48 MET DST

> Cześć.
> Na moje nie szczęście to ja napisałem poniższy tekst:
> Przecież każdy wie że pojęcie
> "MARKOWY KOMPUTER" w świecie PC nie istnieje.
[...]

Owszem istnieje.
Jezeli mamy wujka, ktory ma przypdkiem na imie Marek i tak samo
przypadkiem ma on komputer, przypdkiem klasy PC i na dodatek jestesmy
z nim na "ty" to oczywiscie mozemy sobie pozwolic na stwierdzenie
"Markowy komputer PC" :)

Sorry, ale chyba za wczesinie dzisiaj wstalem...

--
Pozdrawiam - Darek.