Re: wyjscie TV

Autor: Romek (romekj_at_softsystem.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:12:55 MET DST

Robert Snopkowski <sandworm_at_Jan.mat.uni.torun.pl> wrote in message
> Czesc!!!
> Potrzebuje programu ktory umozliwia jednoczesne ogladanie obrazu na
> monitorze i telewizorze.
> Mam STB vellocity(Riva 128) Tv Out."Firmowy" program pozwala tylko na
> przelaczanie wyjsc.
> z Gory Dziekuje

Ja ma Asus-a 3000 i tez jest na Rivie 128. Problem jest taki, ze jak
podlacze TV i monitor to karta odswieza z cz. 60Hz i TV glupieje. Dopiero
podlaczenie samego TV powoduje przejscie na 50Hz. Jak dotad nie udalo mi sie
zmusic karty do pracy z monitorem przy cz. nizszej ob 60Hz. ATI Rage Pro np.
daje ustawic 47Hz i mozna miec obraz naraz na TV i monitorze. TvTool tez nie
pomogl nie przuje z Riva 128 tylko TNT.
Pozdrawiam.
Romek.
ps. Jesli znajdziesz rozwiazanie problemu (jakies stery dajace obnizyc
czestotliwosc odswiezania) daj znac.