Re: Philips 107B10

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Tue 30 May 2000 - 11:09:31 MET DST

107MP różni się od 107P że 107MP jest to model multimedialny
(mikrofon+głosniki (bardzo dobrej jakości :)

Niestety monitor ten na którym pracuję jest to starszy model 107MP (ma
prawie dwa lata) .
Ale z tego co przeczytałem nowe modele 107P różnią sie tym od 107B że
mają jeszcze lepszej jakości kineskop ,jeszcze bardziej rozbudowane OSD
(np. płynna regulacja temp. kolorów) i jeszcze lepszą elektronike.

Z tego co zaobserwowałem 107P ma troszeczkę lepszy obraz od 107B (ale
są to naprawde małe różnice)

Najlepiej zobacz an stronie philipsa, tam dowiesz się więcej :)

PS. Napewno gdybym miał do wyboru : taniego Flatrona a Philipsa 107B to
wybrałbym tego drugiego :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/