Re: Re: Sieć pod Win98 ....

Autor: Krzysztof Bartoszak (krzysztof.bartoszak_at_put.poznan.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 15:27:06 MET DST

Dnia Mon, 29 May 2000 10:38:30 +0200, "Sten" <sten_at_tsk.pl> pisał(a):

>Oczywiscie pozostali musza miec wlaczone kompy.

>Mozna winpopupem (jest w windowsie) lub winchatem (ten polecam)

Pod NT wystarczy 'net send /users komunikat''

>Mozna obydwoch, ale oczywiscie lepiej IPX.

o ile to jeden segment sieci to tak, w przypadku połaczenia przez
router IMHO musi być TCP/IP.

>Bedzie dzialac.

BNC 'normowo' może mieć do 300m i AFAIK 20 komputerów. Słyszałem o
instalacjach mających pół kilometra i działających bez problemów.

kB