Re: Abit BE6-II Problem

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 13:08:09 MET DST

Madafaka wrote:

> Moze masz szczescie, a moze masz niewiele urzadzen w systemie obciazajacych
> zasilanie.
> O tym, ze przyczyna klopotow moze byc zasilacz przeczytalem na NG abit.
> Wielu ludzi skarzylo sie i skarzy na nagle resetowanie sie komputera. W
> wiekszosci przypadkow problem mija po wymianie zasilacza.

Zgadza sie. Przy bardziej rozbudowanych kompach, szczegolnie jak sie
podlaczy wiecej napedow to sie dzieja cyrki. p2b + scsi
adaptec+hotrod+aureal+tnt2ultra+5hdd+dvd+cdrw i zasilacz 250W sie
oflagowal odmawiajac wspolpracy, a jak ruszyl to zazwyczaj baracuda albo
quantum cr nie byl widoczny. Start kompa jest najgorszy dla zasilacza z
przyczyn oczywistych.

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie