Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 12:58:46 MET DST

Dentarg wrote:
> Wina lezy po stronie plyty glownej i kontrolera HPT ... moze masz
> nowszy bios ... ponizej 1.22 sa takie cyrki ze ...

ROTFL, jakos nie widze cyrku w tym co stoi 1m ode mnie.

> Moj 24 godziny na dobre ... jeden IBM juz zaczyna gryzc ziemie ... ale
> to nie wina HDD powtarzam ....

Wiemy, abit zostal dolaczony do wielkiego grona sprawcow nieszczesc typu
masoni, zydzi i cyklisci.

> Nope ... ja mam stalych dostawcow HDD, od 3 lat kupuje IBMy i zaden
> nie padl jeszcze, a po podlaczeniu do BE6-2 padaja masowo ... nie
> tylko IBMy ...

a czym ty je podlaczasz? :-)

> To znaczy plyty glowne od ASUSA ?? ;)))

tak zwlaszcza p3c-2000 :-)

> Bo dyski sa na pewno OK, ale uszkadza je HPT ...

A swistak bierze hdd IBM'a i formatuje rylcem...

> Nikt o dyskach nie mowi ... po prostu plyta jest "super dopracowana",
> a szczegolnie jej kontroler UDMA66.

ech, szkoda slow

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie