Re: Proszę o porównanie płyt głównych...

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 12:23:35 MET DST

>I teraz mam problem jaką płytę do tych komponentów ?

Powiem to tak, jak do pracy to moze
ABIT Dual Celeron 2 CPU
Mam cos takiego i dziala bardzo ladnie choc nieukrywam ze trzeba bylo sie
napocic aby pogodzic na tej plycie SB LIV`a, LAN, 3DFX,SVGA AGP, ale sie
udalo, i teraz jest to naprawde wydajny sprzet 2 x 466 Celeron
mozna zainstalowac 1 CPU i pozniej po odkuciu kupic drugi :),
Oczywiscie wtedy tylko NT lub LINUX jako ze te dwa systemy (z tych bardziej
znanych) pracuja na 2 CPU lub wiecej. Win95/98 bedzie chodzil ale wykozysta
tylko jeden CPU.
To tyle jesli o DUAL za rozsadna kase, natomiast jak jeden CPU to proponuje
plyty ASUS`a (Asus robi plyty Dual ale nie spotkalem sie z takowoa dla
Celeronow)
W obu przypadkach wydatek nie maly ale oplaci sie (lepiej raz a dobrze niz
sie pozniej bujac)

Zycze Trafnego Wyboru

BUNIEK

-----
ICQ - 14739964
GSM - 606 533 755
CB RADIO 27.330 MHz Buniek BEMOWO
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_polbox.com
-----