Re: pomocy !!! jak odzyskac dane z hdd !!!

Autor: Naftman (naftman_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 11:29:37 MET DST

Spotkałem się z przypadkiem, że ktoś przłożył "talerze" z jednego twardego
do drugiego w którym miał sprawną elektronikę - przypadek graniczący niemal
z cudem - ale możliwy - fakt tylko, że twardy długo nie pochodzi o ile w
ogóle pójdzie.

Użytkownik gruesome <gruesome_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7hX4.32456$zA1.779641_at_news.tpnet.pl...