Odp: !!!!!!!! OutLook !!!!!!!!!

Autor: Andrzej Nowinski (nwa_at_mofnet.gov.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 10:08:16 MET DST

> Mam pewien problem, po zainstalowaniu Nortona AntiVirus 5.0 Outlook
Express
> 5.0 strasznie
> wolno laduje sie !
> Wczesniej mialem McAfee i ten problme nie wystepowal. Chce uzywac Nortona,
> bo czesciej mozna
> aktualizowac baze virusow i mam duzy problem. Czy ktos wie co to moze byc
ze
> Outlook stal sie
> taki wolny

Zauwazylem rowniez taki objaw. Instalowalem NAV na kilkudziesieciu
komputerach i tylko na jednym cos takiego sie dzialo (mialem takiego pecha,
ze to byl moj ;) Jedyna rada: w czasie ladowania outloka wylacz ochrone
antywirusowa. Moj problem sam sie zlikwidowal kiedy zmienilem kompa. Co
najciekawsze: po ponownej instalacji systemu problem nie wystepuje.
Prawdopodobnie winna jest temu jakas starsza wersja ktorejs z bibliotek
systemowych...

--
Andrzej Daniel Nowinski