Re: celeronII 533A

Autor: zmn-2 (squonk_at_psk2.am.lodz.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 09:11:09 MET DST

> Moja odpowiedź ,(być może nie precyzyjna), dotyczyła sytuacjii
> gdy mobo ma np. max mnż 8 a dany celek wymaga 8,5 lub 9 wtedy jest tak
> jak pisze. Sytuacjii opisanej przez Ciebie nie miałem okazjii
> sprawdzić ale IMO nie powinno się nic strasznego stać .

I nie stanie. mam ta plyte, siedzi C566 (a wiec mnoznik 8,5) i jest OK.
Nestety, max co z niego wycisnalem to 708mhz (fsb 83), przy standardowym
napieciu 1,5V, wyzej nie idzie nawe przy zwiekszeniu napiecia do 1,8V - ale
widzialem ze inni mieli troche wiecej szczescia. Nawet w soft-menu nie
pokazuje mnoznika tylko czestotliwosci fsb.

Squonk