Re: Win2000

Autor: Janusz Pankiewicz (panek_at_poczta.pnet.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 19:53:06 MET DST

Tak miałem wW2000 i 64MB ram działa ale praca jest uciazliwa. Dysk pracuje
prawie nonstop. Po dołożeniu nastepnych 64MB okazalo sie, że czysty system
zajmuje ok 72 MB Ramu. Wtedy sytuacja poprawia sie diametralnie.
Moim zdaniem warto sie przesiadać. Jest bardziej stabilny. No i naprawde
lepiej mozna zarządzać systemem zwłaszcza w sieci (udostępnianie itp)
Co do sterowników nie napotkałem jeszcze problemu. Jesli nie standardowe to
większość poważnych firm udostępnia na swoich stonach. Standardowe
sterowniki do grafiki nie działaja z gierkami ale mozna sciągnąć poprawne
(NVidia)
 W2000 ma DirectX.