Odp: Zniknęła druga partycja dysku

Autor: Kuba (kuba77_at_go2.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 17:26:37 MET DST

prawdobodobnie padla tablica partycji, sprobuj odpalic kompa z systemowej
dyskietki i odpalic dosowego Norton Disk Doctora
jesli to nie pomoze pozostaje programik Tiramisu, on sie sprawdza w takich
sytuacjach, jednak zeby go znalezc trzeba sie troche pomeczyc
kuba
Użytkownik Tomek Sw <tomeksw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8grbf9$1gj$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...