Re: Odp: BX-Master czy BE6-II

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 10:12:36 MET DST

"Paweł Handzlik" wrote:

> <ciach>

> Hmm...jesli place za kontroler, to chcialbym go uzywac. W przeciwnym razie
> wystarczylaby mi plyta bez tego 'bajeru', albo przynajmniej tansza
> (BX-Master?).

> Moze jakies konkrety? Bylbym bardzo wdzieczny (czas ucieka).
>
> Dzieki i pozdrawiam,
>
> --
> Paweł H.
>
> Tel.: ++48 (33) 8107822 / Mobile: +48 606 933754
> E-mail: phand_at_poczta.fm / phandzlik_at_hotmail.com
>
> PS: Sorry, ze odpowiadam pod niewlasciwym postem, ale wypowiedzi oryginalnej
> [...]

Witam
Ja osobiscie mam juz dosc Abitow. Wlasnie padla mi wczoraj druga BE6-II.
Pierwsza ,ktora kupilem byla komlletnie martwa - wymienilem na nowa. Druga
zalatwilem wczoraj. Komputer chodzil przez pol dnia pozniej zmienilem ustawienia
w biosie zrobilem save i restart. Po restarcie komunikat check sum error.
ponowny restrt i zglosil sie BOOT BLOCK z biosu. Bios sie calkowicie wylozyl.
Zrobilem flash-owanie biosu i nic. Niektore obszary biosu nie sa dostepne i
program flash-ujacy wyswietla je na czerwono podczas programowania. Krotko
mowiac nie moze tam nic nagrac. Komputer jest martwy - czarny ekran. Przy
starcie komp wydaje kilka dzwiekow pozniej boot block probuje szukac dyskietki w
FDD i koniec. Restart z autoexec.bat z poleceniem do flesh-owania nie pomaga.
W tamtym tygodniu padla mi rowniez BE6(pierwsza wersja) po przeszlo pol roku
uzytkowania. BE6 jest strasznie wybredna jezeli chodzi o pamieci. Kupilem
SIMENS-a dopiero komputer zaczal poprawnie dzialac.
Krotko mowiac mam dwa Abity w serwisie i niesprawny komputer.
O co tutaj chodzi?

BX-master wydaje sie byc dobra plyta. Mam w pracy takie cos. jest to nowy komp
takze jeszcze nic nie moge powiedziec.

J.Czajka