Re: GForce 2 :(

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 00:40:49 MET DST

Użytkownik Tomasz Byczek "Drukarz" said:

> Chyba się z h..em na łby pozamieniałeś !!!
>
> No pordrófka - tylko splówka :((
> --
> ___________________________
> Ops.. I`m did it again.

Ales bystry chlopcze - jak woda w klozecie :)). To ma byc twoja argumentacja
? :)) . Zdania o komputroniku nie zmienie, bo nic nie tlumaczy tego ze przez
miesiac nie umieli zalatwic dysku (co 3 dni moj serwis dzwonil tam - a oni
na to: dysk na pewno bedzie w przyszlym tygodniu - i tak chyba ze 4 lub 5
razy) Dopiero kiedy juz uplywal ostatni dzien gwarancji, jakis Pan przy
telefonie (w komputroniku) zastanawial sie czy sa w stanie zalatwic mi ten
HD. Po 15 minutach narady, stwierdzil ze CHYBA nie zalatwia, po czym
powiedzial ze wystawia korekte :(.
A tobie "Drukarzu" , jak sie cos nie podoba to na kanal #bluzgi . Moze
zostaniesz zauwazony :))
Btw: pisanie wulgaryzmow tez musisz podszkolic, bo na razie robisz razace
bledy ortograficzne :))

hattab_at_poczta.onet.pl